6 кроків до ідеальної шкіри: Анна Корзун розповіла про пошуки ефективної косметики та лікування акне

Презентація бренду Skin ID
1 жовтня у Києві відбулася презентація Skin ID — бренду, в лінійці якого є шість інноваційних продуктів персоналізованої косметики. Анна Корзун переконана, що ці засоби здатні змінити уявлення жінок про догляд за обличчям.

Днями в одному зі столичних закладів Анна Корзун презентувала перший в Україні бренд персоналізованої косметики Skin ID. Серед гостей, які прийшли більше дізнатися про новинку, були відомі блогери, косметологи та журналісти.

Людмила Гріцфельдт, головний редактор сайту Viva.ua

Людмила Гріцфельдт, головна редакторка сайту Viva.ua

Засновниця Skin ID Анна Корзун розповіла, що на створення бренду косметики її надихнула власна історія боротьби з проблемною шкірою. Пошук рішення привів Анну до лікаря-дерматолога Аліни Ярмолюк. Разом вони придумали концепцію першого в Україні бренду персоналізованої косметики Skin ID, в основі якого — індивідуальний підхід і технологічність.

Анна Корзун засновниця першого в Україні бренду персоналізованої косметики Skin ID

Анна Корзун, засновниця першого в Україні бренду персоналізованої косметики Skin ID

На презентації пройшли лекції провідного лікаря-дерматолога Skin ID Аліни Ярмолюк та запрошеного експерта Христини Обломської. Вони розповіли про те, чому наша шкіра унікальна та потребує індивідуального підходу.

Лікар-дерматолог Skin ID Аліна Ярмолюк

Лікар-дерматолог Skin ID Аліна Ярмолюк

Гості заходу могли ближче познайомитися з продукцією бренду, отримати професійну консультацію від Аліни Ярмолюк, а також зробити атмосферні фото у спеціальній зоні. Ще одним приємним моментом презентації стала новина про те, що 20% від продажів косметики буде перераховано притулку для тварин «Сіріус».

  • Про Skin ID

Skin ID – перший український бренд персоналізованої косметики. Його ідейним лідером та засновницею є підприємиця Анна Корзун, а провідним експертом – лікар-дерматолог і косметолог Аліна Ярмолюк.

Мета бренду – запропонувати комплексний і персоналізований догляд за шкірою. Асортимент Skin ID складається з шести продуктів: засобу для вмивання, тоніку, денного та нічного кремів, концентрату та сироватки. Формули кожного з них розробляє команда професіоналів на основі результатів тесту, який має пройти клієнт, щоб отримати набір косметики. 

Фото: прес-служба

Mary Kay
Предыдущий материал
Чи можна відновити красу шкіри за 8 тижнів? Допоможе ретинізація від Mary Kay
косметика
Следующий материал
10 б’юті-новинок осені: зволожувальна помада, туш для гіпнотичного погляду і парні аромати
Новости партнеров